3 alimente bune pentru creier si memorie

Atunci cand vine vorba despre sanatatea creierului trebuie sa incerci sa te hranesti cat mai bine, sa dormi bine, sa faci miscare… dar pentru a ajuta creierul sa functioneze asa cum trebuie, poti apela la anumite alimente care sunt mult mai benefice decat altele.

Numeroase studii stiintifice au ajuns la concluzia ca anumite alimente pot frana declinul functiilor cognitive si problemele cu memoria ce pot aparea odata cu inaintarea in varsta. Deci pentru a-ti stimula creierul, este foarte interesant sa consumi alimente bogate in antioxidanti, care te ajuta sa lupti contra radicalilor liberi.

Coacazele, pentru a stimula conexiunile neuronale. Surse naturale de flavonoizi, coacazele negre sunt cele care contribuie la prevenirea bolilor degenerative legate de inaintarea in varsta. Sunt neuroprotectori naturali, sunt foarte bogate in polifenoli cu proprietati antioxidante si anti-inflamatorii. Consumul de coacaze negre permite incetinirea declinului functiilor cerebrale si permite stimularea regenerari conexiunilor neuronale.

Un regim de o luna bogat in coacaze negre este mai mult decat de ajuns pentru a ameliora functiile cognitive si pentru a diminua stresul oxidativ. Iar consumul de coacaze negre poate sa amelioreze si memoria la persoanele care sunt mai in varsta.

Capsunile, cu un extract anti-Alzheimer. Capsunile sunt si ele foarte bogate in flavonoizi, antioxodanti ce le confera minunata culoare rosie si care contribuie de minune la capacitatea lor antioxidanta. In plus, mai au si un efect anti-inflamatoriu, care permite combaterea procesului de inflamatii cerebrale. In plus, conform unor studii recente, capsunile sunt cea mai buna idee atunci cand vine vorba despre a preveni maladia Alzheimer. Capsunile contin un flavonoid, pe numele sau, fisetina, care contribuie la impiedicarea declinului memoriei si aparitia acestei boli nemiloase.

Cacao, un antidepresiv natural. Inscrisa si ea pe lista superalimentelor, cacao este un super ingredient de care ar trebui sa incepi sa profiti din ce in ce mai mult. In plus, are cele mai benefice efecte asupra creierului. Contine triptofan, un aminoacid, care actioneaza in favoarea sintezei de serotonina si melatonina, hormoni care intervin in gestionarea emotiilor si a somnului. Un nivel scazut in acest hormon, se pare ca duce la o stare depresiva.