5 alimente grase recomandate de medici

Exista o categorie de alimente grase care nu ar trebui sa fie eliminate din alimentatie, ba din contra. Sunt cele care vin cu o multime de nutrienti benefici pentru sanatate deci nu ar trebui sa eziti nicio secunda atunci cand vine vorba despre includerea lor in alimentatie.

Deci unele alimente grase sunt pline de beneficii si au mai multe virtuti decat ai putea crede. Nu degeaba sunt recomandate deci in cadrul unui regim alimentar sanatos si echilibrat.

Este vorba despre produse naturale sanatoase si delicioase care te vor ajuta sa iti echilibrezi regimul alimentar si sa iti ameliorezi starea de sanatate.

Care sunt deciĀ alimentele grase recomandate de medici?

Avocado. Avocado este foarte diferit de restul familiei de fructe, chiar daca apartine acestei familii. Chiar daca restul fructelor sunt foarte bogate in glucide in mare parte, acesta este constituit in mod esential din grasimi. Mai exact 77% la suta, care sunt toate grasimi bune. Deci fructul avocado este una din cele mai bune surse de acid oleic, dar si de potasiu.

Branza. Nu este deloc dificil sa ne imaginam faptul ca branza este compusa dn grasimi bune, din momentul in care aflam cat lapte se foloseste pentru fabricarea sa. Deci este o sursa excelenta de calciu, de vitamina B12, de fosfor si de seleniu. Este foarte bogata in acizi grasi si poate ajuta la prevenirea diabetului de tip 2.

Ciocolata neagra. O surpriza pe aceasta lista, ciocolata neagra, nu este doar un produs cu un gust exceptional. Contine fibre, dar si fier si magneziu. Contine insa si un nivel foarte ridicat de antioxdanti care permite scaderea hipertensiunii arteriale.

Ouale intregi. Ouale contin o multime de nutrienti esentuali pentru organism. Iar 62% din caloriile cu care vine un ou intreg provine din grasimile sale. Ouale sunt foarte bogate in antioxidanti si pot proteja vederea. contin nutrienti care pot favoriza sanatatea cerebrala si sunt foarte bogate in acizi grasi omega 3 si proteine.

Nuca de cocos si uleiul sau. Sunt surse excelente de grasimi saturate. Nuca de cocos este excelenta pentru a favoriza o senzatie de satietate si pentru a accelera metabolismul. In plus, se recomanda consumul sau pentru a preveni numeroase patologii, mai ales maladia Alzheimer.