Uncategorized

8 alimente care merita sa aiba o reputatie mai buna

13

Numeroase alimente din meniul nostru au o reputatie deloc buna dintr-un motiv sau altul. Unele insa chiar nu merita sa fie exluse din meniu. Iata care sunt acestea.

ali

Fructul Avocado. Cu siguranta ca ai auzit ca fructul Avocado este plin de grasimi. Da, este adevarat. Dar are grasimi bune mononesaturate care te ajuta sa reduci riscul de a suferi de atac cerebral.

Spaghetele bolognese. Nici spaghetele nu au o reputatie buna din cauza obsesiei pentru glucide si luptei pentru diminuarea nivelului lor din alimentatie. Sunt insa un fel de mancare destul de sanatos deoarece sosul cotnine fier si proteine, in timp ce licopenul din sosul de rosii te ajuta sa fii plin de energie. In plus, pastele integrale sunt pline de fibre.

Bananele. Sunt cele mai celebre fructe in intreaga lume. Dar se regasesc in foarte multe deserturi nesanatoase de unde si proasta lor reputatie. Trebuie sa consumi insa banane datorita nivelului lor de potasiu, de fibre si de vitamine.

Untul de arahide. Are un nivel destul de ridicat de grasimi si de aici reputatia sa de aliment nesanatos. Dar asta nu inseamna ca nu poti savura acest unt delicios. Acesta contine proteine, fibre, dar si vitamina E. In plus, grasimile nesaturate pot reduce nivelul de colesterol si riscul de a suferi de boli cardiace.

Cafeaua. Foarte multe persoane nu pot sa functioneze fara energia furnizata de aceasta licoare delcioasa. Cafeina poate sa dea insa dependenta. In plus, daca adaugi frisca si zahar in cafea nu este deloc sanatoasa. Dar poti consuma ceafeaua cu miere sau cu lapte degresat si o poti consuma cu moderatie. Beneficiile sale sunt clare- cafeina contine antioxidanti si poate reduce riscul de a suferi de diabet de tip 2.

Porumbul. Foarte multe produse de pe piata sunt indulcite cu sirop de porumb care este bogat in fructoza. Din acest motiv, porumbul nu are deloc o reputatie buna. Dar este o leguma sanatoasa care este plina de proteine, de fibre si de vitamine. Este si un aliment foarte polivalent care poate fi preparat in wok, in tocanite, supe sau poate fi consumart direct natur.

Ouale. Chiar daca sunt bigate in grasime, ouale sunt o sursa deloc de neglijat de vitamine, de proteine si luteina.

 

Comentezi?

comentarii

reduceri online
 

Panouri Solare

Panouri Solare