Alimentele care iti vor da energie in aceasta toamna

Ai nevoie de un imbold pentru a aborda toamna plin de energie si in forma maxima? In acest caz, trebuie sa mizezi pe alimentele care vin cu un plus de tonus, care sunt recomandate de medicina traditionala chinezeasca.

alimente

Ciupercile. Savoarea lor dulce actioneaza pe post de fortifiant general. Sunt cele mai bune atunci cand ai nevoie de energie si sunt delicioase preparate alaturi de carnea de miel si de ghimbir.

Banana. Este bogata in zaharuri lente si in vitamina B deci este excelenta pentru a –ti lua doza de energie.

Sucul de morcovi. In domeniul dieteticii chineze, radacinoasele si tuberculii sunt cele care intaresc functiile digestive si maresc productia de energie. Sucul de morcovi, alaturi de miere sau fiert alaturi de putina grasime iti va permite sa te bucuri de carotenoizi, ideali pentru piele si vedere.

Mierea. Mierea este anti-tuse, este un laxativ bland si combate slabiciunea sistemului digestiv. De consumat in cantitati mici in stare pura sau diluata intr-un lichid cald.

Stridiile. In medicina traditionala chinezeasca se spune ca «  inima este cea care drijeaza viata mentala si cea afectiva ». Stridiile sunt cele care hranesc « sangele inimii », sunt bogate in acizi grasi omega 3, acizi care sunt un anti-depresiv natural. In plus, mai sunt bogate in zinc si seleniu, imunostimulatoare si foarte benefice pentru moral.

Uleiul de susan. Este cel care poate « inchide » acidul linoleic anti-colesterol si antioxodantii naturali.

Para. Este un fruct dulce si acidulat iar combinatia savorilor sale dulci si acidulate genereaza lichide in corp si poate calma setea.

Galbenusul de ou crud. Este un adevarat medicament in medicina traditionala chinezeasca. Aici este utilizat pentru a combate anxietatea si insomniile. Se spune ca poate hrani yin-ul inimii. Se poate adauga in ultimul moment in tot felul de preparate.

Nucile. Contin vitamina E care este un anti-radical liber, fosfor si magneziu anti-stres. 3-5 nuci pot sa acopere nevoile zilnice de acizi grasi omega 3, foarte benefici.

Carnea de rata. Este un mare clasic al bucatariei asiatice. Este un excelent tonic si hidratant. Mai furnizeaza si fosfor, fier zinc si acizi oleici.