Care este micul dejun care ti se potiveste cel mai bine?

Micul dejun este cel care te ajuta sa fii plina de energie inca de dimineata. Deci nu ar trebui sa renunti la el si sa consumi doar o ceasca de cafea, deoarece energia te va lasa balta pe la mijlocul zilei, cu siguranta.

Dar stiai ca exista o multitudine de tipuri de mic dejun adaptate personalitatii, preferintelor sau nevoilor? Dulce, sarat, foarte usor de preparat, copios, fara gluten sau ideal pentru cele care au grija de silueta… exista un mic dejun ideal pentru fiecare.

Daca ai grija de silueta. Daca esti la regim, cu siguranta ca mananci ceva mai lejer seara. Deci dimineata, ai o foame de lup care iti da tarcoale. Dar pentru a nu da iama in tot felul de preparate si pentru a nu face un exces de calorii, poti incepe ziua cu o salata de fructe- mere, grepfrut si fructe rosii. Salata de fructe iti va potoli foamea fara sa atarne greu pe cantar. Pentru energie mai poti consuma si prajituri din porumb expandat si putine fructe uscate pentru energie.

Daca iti plac foarte mult preparatele sarate. Daca incepi ziua cu preparate dulci, cu siguranta ca vei avea pofta de dulce intreaga zi. Dar daca ai preferat intotdeauna preparatele sarate, poti miza pe doua felii de paine integrala, cu branza si cu putina sunca. Sau pe oua, o salata de rosii cu mozzarella sau chiar cu putin quiche.

Daca nu ai prea mult timp la dispozitie. Preferi sa lenevesti mai mult mai degraba decat sa iti pregastesti un mic dejun? In acest caz, poti manca pe drumul inspre munca batoane de cereale, fructe uscate, o banana sau paine.

Daca iti este foarte foame. Daca in fiecare dimineata, stomacul tau riposteaza si scoate sunete puternice, poti apela la un mic dejun regal care sa vina cu un plus de tonus. Astfel ca din meniu trebuie sa faca parte terciul de ovaz cu lapte cald si cu fructe. Dar daca inca iti mai este foame, poti miza si pe un compot de fructe fara zahar.

Daca nu poti digera glutenul. Daca iti plac dulciurile poti prepara cu o zi inainte un delicios lapte din orez integral si cu lapte de soia. Poti adauga bucati de smochine uscate, de caise sau de fructe proaspete de sezon. Si daca preferi ceva sarat, poti miza pe rondelele de porumb expandat cu o felie de piept de pui de curcan.