Uncategorized

Ce trebuie sa stii daca vrei un mobilier de birou functional

66

Mobila de birouMii de intreprinderi isi deschid portile in fiecare an in Romania. Unele dintre ele sunt magazine, altele sunt birouri care furnizeaza diferite servicii. Aproape toate dintre ele sunt intreprinderi mici. Noul proprietar de afaceri are mai multe preocupari care trebuie abordate imediat. Chiar inainte de a investi in publicitate sau inainte de a merge la intalniri cu potentialii clienti, proprietarul afacerii trebuie sa se asigure ca personalul sau isi duce activitatea intr-un mediu confortabil, curat si ordonat.

Nimanui nu ii place sa lucreze intr-un mediu murdar. Acesta trimite un mesaj negativ atat clientilor cat si angajatilor. Un birou curat si ordonat poate functiona la fel ca o masina care sta bine din punct de vedere tehnic. Cel mai bun mod de a asigura un loc de munca profesionist este de a cumpara un mobilier birou potrivit si de ce nu, mobilier de bucatarie pentru orele de cafea sau mobilier de relaxare. Ne vom focusa insa pe mobilierul de birou.

De ce ai nevoie?

Mesele, scaunele, dulapurile de depozitare si rafturile sunt elementele de mobilier cel mai des gasite in birourile de lucru. La fel ca elementele pentru acasa, atunci cand cumperi mobilier de birou trebuie sa tii cont de stil, materiale, design si pret. Un birou lucrat manual din lemn de mahon intens decorat va fi, evident, mai scump decat un model modern prefabricat din lemn reciclat si din fibre sintetice. Cu toate acestea, pretul nu poate fi cel mai important aspect de luat in considerare.

Cele mai multe intreprinderi moderne nu au nevoie de un mobilier scump si foarte placut estetic la fel ca tipurile de mobila care se gasesc in casele oamenilor. Exista, desigur, cateva exceptii. O firma de avocatura, de exemplu, este mult mai probabil sa aiba nevoie de un mobilier din lemn lucrat manual decat un call center. De ce? Dupa cum ti-ai imaginat, firma de avocatura primeste mai multi clienti personal, ceea ce inseamna ca trebuie sa faca o impresie buna. Dar, pentru majoritatea directorilor, confortul personalului este cea mai presanta preocupare atunci cand sunt in cautarea unui nou mobilier de birou. Avand acest aspect in minte, iata ce lucruri trebuie sa iei in considerare atunci cand faci cumparaturi pentru piese de mobilier indispensabile la locul de munca.

Scaunele – Probabil cea mai importanta piesa de mobilier la locul de munca este scaunul de birou. Deoarece angajatii vor sta pe scaune timp de cateva ore in fiecare zi, acestea ar trebui sa fie functionale si confortabile. Scaunele de birou sunt adesea descrise ca ergonomice, dar ce inseamna, de fapt, acest lucru? Pe scurt, scaunele ergonomice sunt reglabile. Astfel, acestea ofera utilizatorilor posibilitatea de a le regla spatele, bratele, inclinarea si inaltimea. Modelele de birou ar trebui sa aiba, de asemenea, o baza care pivoteaza, precum rotile sau rotilele. Aceste caracteristici destul de standarde ajuta la cresterea nivelului de confort, fara a sacrifica productivitatea. De fapt, un scaun de birou bun poate determina un lucrator sa fie mai productiv si mai creativ.

Mesele de birou – Dimensiunea si materialul mesei de birou moderne este un simbol al statutului evident. Seful are, de cele mai multe ori, o masa mare de lemn, in timp ce muncitorii sai au birouri mai mici, care sunt separate uneori de niste pereti falsi. Cand vine vorba de functionalitate, un birou simplu din lemn reciclat si acoperit in furnir este, de multe ori, la egalitate cu modelele mai scumpe. Desigur, nu se poate compara o masa de mahon bogat decorata a sefului cu restul meselor din departament. Dar, asa cum am mentionat, functia angajatului ofera atuuri in estetica locului de munca.

Utilizeaza aceste sfaturi simple pentru a-ti cumpara un mobilier de birou confortabil, functional si estetic.

Comentezi?

comentarii

reduceri online
 

Panouri Solare

Panouri Solare