Cele mai bune alimente care pot stopa caderea parului

Stiai ca ceea ce pui in farfurie poate influenta in mod direct sanatatea parului tau? Ca ar trebui sa mizezi pe anumite alimente pentru a combate caderea parului?

Problemele legate de caderea parului ii afecteaza pe barbati in special. Dar si femeile, dintr-un motiv sau altul, pot suferi si ele din cauza pierderii parului. In alti termeni, de alopecie. Daca stresul, anumite boli, hormonii sau schimbarile de sezon pot sta la baza acestei probleme neplacute, alimentatia este un factor foarte important de care trebuie sa tii cont pentru a mentine parul in cea mai buna stare de sanatate.

Vitaminele, mineralele si mai ales, aminoacizii sulfurosi, care compun keratina, te ajuta sa stimulezi regenerarea capilara.

Dar mai poti limita si consumul de alimente rafinate si sa privilegiezi consumul de alimente bogate in zinc, in magneziu, antioxodanti, fier, dar si in vitaminele A si B. Sunt elemente care pot reda stralucirea parului tau.

Galbenusul. Galbenusul este bogat in vitaminele A si B, in zinc, dar si in proteine. Deci este alegerea ideala pentru a fortifia parul, pentru a stimula cresterea sa si a limita riscul caderii sale. Va hidrata foliculii pilosi si va favoriza oxigenarea de celule.

Nucile. Nucile sunt foarte bogate in antioxidanti si fier, dar si in magneziu sua vitamina B. Sunt cu alte cuvinte aliati de nadejde pentru par frumos si sanatos. Pentru a optimiza beneficiile lor, se pot consuma alaturi de alimente foarte bogate in vitamina C.

Bananele. Fructele preferate ale maimutelor contin zinc, esential pentru formarea de proteine si pentru a preveni caderea parului. Magneziul din banane va fortifia parul si biotina va stimula regenerarea sa.

Kiwi. Fructul kiwi este un fruct foarte bogat in vitamina C si antioxidanti care ajuta organismul atunci cand vine vorba despre mentinerea sanatatii parului. Dar pot favoriza si asimilarea fierului.

Cerealele integrale. Orezul brun, pastele integrale, painea cu cereale… toate sunt foarte benefice atunci cand vine vorba despre oxigenarea sangelui si a foliculilor pilosi. Dar si despre reglarea hormonilor care sunt responsabili cu caderea parului.