Cele mai bune alimente pentru sanatatea parului si a ochilor

Pentru a avea grija de tine, dar si pentru a fi cea mai frumoasa, trebuie sa actionezi nu doar din exterior ci si din interior. Si pentru a ajunge la asta, unghiile si parul trebuie sa fie cat mai bine ingrijite.

alimente

Un meniu cat mai echilibrat si nutritiv te va ajuta sa ai cea mai frumoasa piele si sa te bucuri de cele mai sanatoase unghii si de cel mai sanatos par.

La fel ca si alte organe ale corpului, celulele si toate celelalte procese implicate in producerea unghiilor si parulului depind in mod esential de ceea ce mananci. Cele mai mici schimbari pozitive si negative se vor vedea. Deci parul si unghiile au nevoie de vitamine si minerale pentru a creste si pentru a deveni mai puternice.

Ce trebuie deci sa mananci pentru a avea par si unghii magnifice?

Somon. Pe langa faptul ca este foarte bogat in Vitamina D si proteine, esentiale pentru sanatatea parului, somonul contine omega 3. Acesti acizi grasi sunt esentiali pentru sanatatea parului. Mai ai si alte alternative- sardine, hering, macrou, avocado, nuci…

Nucile. La cat de bogate sunt in acizi grasi omega 3, este evident ca ar trebui sa le consumi cat mai des.  Nucile contin si biotina si vitamina E care pot proteja in mod activ ADN-ul. Biotina poate lupta si contra caderii parului.

Proteina Whey. Este proteina pura din zer. Keratina prezenta in unghii si par este produsa de catre proteine. Daca parul si unghiile pot suferi din cauza unei carente, parul ar putea sa inceapa sa cada si unghiile sa devina casante. Ai o solutie foarte simpla si la indemana contra acestor probleme- proteina Whey pe care o poti adauga in smoothie-ul de dimineata.

Lintea. Este o leguminoasa foarte puternica care este plina de nutrienti esentiali, precum zincul, fierul, proteine si biotina.

Spanacul. Poate ca nu este leguma ta preferata, dar trebuie sa stii ca este excelenta pentru sanatatea parului si a scalpului. Are un nivel important de beta-caroten, de acid folic si de Vitamina C. Vei reusi sa iti pastrezi foliculii pilosi si unghiile foarte puternice. Cartoful dulce este si el o excelenta sursa de beta-caroten