Mareste aportul de vitamina E, consumand aceste alimente

Vitamina E, vitamina cunoscuta si sub numele de alpha-tocoferol, este un nutrient liposolubil, care are un puternic efect antioxidant si care este vitala si pentru sintezele ce au loc cu elementele esentiale ale hemoglobinei.

Absorbtia sa in organism este esentiala atunci cand vine vorba despre despre a proteja tesuturile in fata efectelor negative ale radicalilor liberi.

In plus, vitamina E joaca un rol essential atunci cand vine vorba despre prevenirea anumitor boli provcate de imbatranire. Poate intari sistemul imunitar si apara tesuturile si celulele de agentii pantogeni.

Care sunt deci alimentele de consumat pentru a-ti face plinul de vitamina E?

Migdalele. Migdalele sunt fructele uscate care contin cel mai ridicat nivel de vitamina E. Dar si de acizi grasi sanatosi, precum omega 3. Nutrientii lor, dar si mineralele esentiale, te ajuta sa iti mentii celulele in cea mai buna stare de sanatate si pot diminua riscurile de a suferi de boli cardiovasculare.

Spanacul. Legumele verzi precum spanacul se pot distinge de celelalte datorita unui nivel important de nutrienti specifici, foarte importanti pentru organism. Aceste legume prodigioase au un nivel foarte interesant de vitamina E. Contin si o multime de alti antioxidanti care te ajuta sa protejezi organismul de bolile cronice. In plus, vin cu mineralele esentiale care participa la formarea de globule rosii si la intarirea oaselor sau a articulatiilor.

Varza creata. O alta sursa minunata de vitamina E dar si de alti nutrienti esentiali pentru a proteja organismul de efectele nefaste ale imbatranirii. Fibrele si mineralele sale, o data asimilate, sunt cele care pot sustine procesele metabolice pentru a evita unele probleme precum supraponderabilitatea sau diabetul.

Papaya. Papaya este un fruct foarte bogat in fibre dietetice si in vitamina C, dar si in vitamina E. Consumul sau regulat va reduce riscul de a suferi unele maladii virale si inflamatorii si va ameliora si starea pielii.

Maslinele. Maslinele au un nivel foarte ridicat de vitamina E dar si de aminoacizi, care impreuna, creeaza o bariera contra radicalilor liberi. Contin si mici doze de acizi grasi esentiali, care au efecte anti-inflamatorii si care pot ameliora sanatatea articulara.