Care este reteta de succes a unui depozit de haine sh?

Un depozit de haine sh este sursa principala de marfa a magazinelor cu haine second hand. Sa- vorbit de multe ori despre succesul magazinelor SH. Insa pentru cei interesati de mai mult, am pregatit o lista cu “reteta de succes” pentru un depozit.

Dat fiind faptul ca afacerile cu haine second hand s-au extins foarte mult, depozitele cu astfel de haine au cunoscut cresteri ale vanzarilor. Insa are sunt criteriile prin care un depozit se diferentiaza de altul astfel incat sa aiba un profit mai mare?depozit cu haine sh

Criteriile esentiale ale unui depozit de haine sh

  1. Calitatea hainelor si a altor produse. Cu cat hainele sunt intr-o stare mai buna, cu atat magazinele vor fi mai interesate sa cumpere. De asemenea, hainele de la branduri renumite au succes foarte mare.
  2. Pretul articolelor vandute. Pretul trebuie sa fie unul corect, fara sa fie exagerat. Este indicat ca pretul sa fie corect din punct de vedere al calitatii produselor. Pentru haine aflate in stare foarte buna sau hainele de firma, preturile pot fi mai mari.
  3. Alte produse puse la dispozitie pentru clienti. Pe langa haine si incaltaminte, clientii ar fi mai atrasi daca ar exista si alte produse sh. Unele depozite pun la vanzare lavete sau carpe speciale conefctionate din hainele care nu se puteau vinde. Altele pun la vanzare bijuterii sau produse pentru casa (vesela, fete de masa, perdele, etc.)
  4. Serviciile pe care le ofera. Exista posibilitatea ca cei care cumpara sa beneficieze de transport gratuit al marfurilor sau de realizarea unor materiale la comanda (lavete, carpe,etc).
  5. Oferte. La fel ca magazinele, depozitele pot avea si ele oferte la pretul unui kilogram de haine. Sau oferte pentru clientii fideli sau care au cumparat cantitati mai mari.
  6. Locatia este si ea importanta. Cu catdepozitul este situate intr-o zona mai buna si ami circulata, cu atat poate avea mai mult succes. Oamenii sunt destul de comozi, asa ca aleg in general cea mai apropiata varianta.
  7. Strategiile de marketing si promovare nu trebuie sa lipseasca nici in cadrul unui depozit de haine sh. De aceea, este bine sa existe un site si o pagina pe retele de socializare unde sa fie postari frecvente cu diverse informatii.