Top 5 alimente de evitat la micul dejun

Peste tot, toata lumea vorbeste de importanta micului dejun, despre beneficiile sale si despre alimentele ideale pentru un mic dejun echilibrat, nutritiv si sanatos. Care sunt insa alimentele de evitat la micul dejun?

Fresh orange juice in a jar

Deoarece micul dejun are drept obiectiv sa vina cu un plus de vitamine, de minerale si de nutrienti, cel mai bine ar fi sa ai mare grija la ceea ce consumi. In caz contrar, vei ajunge la probleme mai grave, precum obezitate, stari permanente de oboseala sau alte complicatii importante.

Ce nu trebuie sa contina farfuria ta pentru a incepe asa cum trebuie ziua?

Sucurile de fructe artificiale sau transformate. Sucurile de fructe sunt destul de prezente la micul dejun. Un lucru care ni se pare normal, obisnuit deoarece le bem de mici copii. Dar sucurile artificiale nu contin vitamine ci zahar, savori artificiale si coloranti. Adica o combinatie extrem de nociva pentru corp. In plus, sucurile pasteurizate nu sunt deloc bine asimilate de catre corp deoarece pot mari nivelul de zahar din sange. Cel mai bine ar fi sa iti prepari tu singur la tine acasa sucuriel stoarse proaspt sau sucurile smoothie.

Iaurturile cu un gust comercial. Iaurtul, un derivat al laptelui este un produs foarte popular la micul dejun. Dar iaurtul comercial cu o multime de gusturi adaugate ar trebui sa fie evitat deoarece contine o multime de compusi artificiali si zahar. Iaurtul natur este cel mai recomandat. Se poate amesteca cu fructe pentru cele mai bune gusturi.

Carnea procesata. Jambonul, slanina sau carnatii sunt nocivi pentru sanatate, chiar daca in teorie sunt dietetice. Sunt pline de grasimi saturate si de sodiu si se digera foarte greu. Consuma insa mai bine carne slaba, oua alaturi de o portie de legume.

Cerealele la cutie. Sunt foarte bogate in zahar, in coloranti si potentiatori de gust. Inlocuieste-le cu cerealele bio, naturale. Ovazul, batoanele de ciocolata home-made sau painea integrala sunt cele mai bune pentru micul dejun.

Clatitele cu sirop de artar. Aluatul contine faina rafinata si mult zahar care in loc sa iti dea mai multa energie te vor scufunda intr-o stare de letargie. Poti inlocui faina rafinata cu faina de ovaz si poti folosi fructe in aluat in loc de zahar.