Care sunt avantajele si dezavantajele anularii filtrului de particule

Unii soferi recurg la procesul de anulare filtru particule Bucuresti, acest proces fiind unul care poate aduce unele avantaje. Masinile diesel au un filtru pentru captarea particulelor mici, ele avand in medie cam 2.5 microni. Particulele de acest fel sunt extrem de toxice, ele fiind captate in filtru pentru a indeplini noile norme de poluare. Acest filtru mai este cunoscut si ca DPF si anume Diesel Particulate Filter, fiind prima data instalat pe motoarele diesel incepand cu anii 1970.

De ce apeleaza soferii la serviciile de anulare dpf Bucuresti?

O procedura extrem de populara in tara noastra este serviciul de anulare filtru particule Bucuresti, acest serviciu fiind realizat de service-urile de cartier si chiar si acasa de catre proprietarii de masini care se pricep la mecanica. In ceea ce priveste avantajele pe care un serviciu de anulare filtru Bucuresti le ofera il constau in primul rand puterea motorului, aceasta fiind restaurata sau chiar imbunatatita. Filtrul de particule „ineaca” putin motorul. El pune o bariera gazelor care urmeaza a fi evacuate, de aceea motorul nu reuseste sa mai functioneze la capacitatea maxima.

Imediat ce acest filtru de particule a fost anulat, nu mai exista un blocaj al sistemului de evacuare, de aceea motorul reuseste sa evacueze mult mai rapid gazele, lucru care face ca acceleratia sa raspunda mult mai bine la comenzile date de catre sofer. Motoarele ajung chiar si sa genereze mai multa putere fata de specificatiile care apar in manual.

Atunci cand filtrul de particule este infundat, apar o multime de erori la bord, lucru care afecteaza si functionalitatea masinii voastre. Imediat ce a fost anulat filtrul de particule, erorile acestea vor fi sterse si nu vor mai aparea astfel de erori nici pe viitor. Un filtru de particule original este destul de scump, mai ales daca masina voastra este una second-hand, de aceea nu va fi justificata achizitionarea unui filtru nou de particule. Filtrele de particule aftermarket nu se ridica la nivelul unui filtru original, costurile fiind si ele destul de piperate.

Unul dintre principalele dezavantaje ale anularii filtrului este ca inspectia tehnica nu va fi promovata. De asemenea, anularea filtrului dpf va creste automat si noxele in mod suibstantial, lucru pe care il va sesiza mecanicul care va evalueaza masina. E posibil asadar ca din aceste motive sa nu mai puteti circula cu masina pe drumurile publice, de aceea tineti cont de aceste lucruri.

Un alt dezavantaj este ca masina va incepe sa scoata mai mult fum. Exista o sansa destul de mare ca masina sa scoata fum dupa anularea filtrului de particule. Acest lucru este cauzat de partea fizica a filtrului care capteaza particulele emise de motor. Poluarea va creste si ea semnificativ daca masinile renunta la acest filtru. Fara DPF particulele ajung sa iasa direct pe teava de esapament, poluand mediul inconjurator. Diferenta dintre noxele emise de motarele pe benzina si cele diesel este ca motoarele diesel mai elimina si gaze care au efect de sera, adica se ridica in atmosfera. In acest fel, la nivelul solului aerul devine extrem de greu de respirat.