Atunci cand iti deschizi o afacere care se bazeaza pe vanzarea hainelor, incaltamintei si accesoriilor la mana a doua, este la fel de important sa ai o locatie buna. Ceea ce este bine este faptul ca magazinele second hand sunt afacerea ideala in cazul unor spatii mici. Deci nu trebuie sa iti faci prea multe griji in legatura cu marimea locului in care se va desfasura activitatea. Cu toate astea, este de preferat ca spatiul sa fie bine organizat pentru ca produsele sa fie frumos aranjate.
In comparatie cu depozitele de haine la mana a doua, un magazin sh nu necesita prea mutl spatiu, dar necesita organizare. De ce spun acest lucru? Probabil ati obervat si voi diferenta dintre un magazin sh care are produsele puse in toate directiile si unul frumos aranjat. Impresia pe care clientul si-o face este alta, nici macar nu se va mai gandi atat de mult ca isi cumpara haine deja purtate.
De ce nu ai nevoie de mult spatiu pentru un magazin sh?
Sigur ca magazinul ar fi mai bine organizat si ar arata mai profesional daca ar fi mai mare. Totodata daca tu nu pui la vanzare foarte multe lucruri, atunci nu are rost sa cumperi un spatiu asa mare.
In general, magazinele sh nu au rafturi, manechine sau alte obiecte decorative asa cum au marile magazine din malluri. Produsele unui magazin sh sunt de obicei aranjate pe acele schele cu umerase. De aceea nu ocupa mult loc si pot si pozitionate pe langa pereti, lasandu-se astfel loc de trecere.
Nu trebuie totusi sa ignore nevoia unei cabine de proba. Cel mai bine ar fi sa ai macar doua, pentru ca in zilele in care primesti marfa, lumea sigur iti va vizita magazinul. Ideea cum ca oamenii nu mai probeaza hainele second hand in magazine nu este adevarata in totalitate. Hainele sunt spalate si dezinfectate inainte de a fi puse la vanzare, iar oamenii stiu asta, de aceaa doresc sa probeze un lucru inainte s ail cumpere. Chiar si daca dau putini bani pe acele produse.
Un magazin sh este o investitie buna, mai ales pentru faptul ca nu necesita atat de multe lucrari care costa. Cele mai importante doua lucruri atunci cand iti deschizi un second-hand este sa vinzi produse bune, iar magazinul sa arate modern.