Mulți oameni simt efectul oricărei schimbări a economiei în nivelul veniturilor disponibile. Întrebarea este dacă renunțăm la achiziția noastră de produse cosmetice și parfumuri. Răspunsul este cu siguranță un NU răsunător! Nu ne putem permite să ne afectăm imaginea publică în ceea ce privește igiena și aspectul personal, întrucât acesta va fi primul semn povestitor al faptului că am putea simți înțepăturile. De aceea trebuie să continuăm cu demnitate și har, așa cum ne-a cerut societatea de la noi.
Într-o economie sau în orice situație care necesită o cantitate de așa-numită strângere a centurii, există numeroase modalități prin care putem efectua astfel de schimbări și acest lucru necesită un pic de inventivitate sau inovație în utilizarea instrumentelor și a opțiunilor care ne sunt ușor disponibile. Aceste opțiuni încep cu recunoașterea faptului că produsele pe care le folosim, atât de fidel, sunt disponibile la tarife mai bune, care sunt urmărite prin simpla abordare a unei achiziții dintr-un punct de vedere diferit.

În industria produselor cosmetice, pe lângă faptul că industria a cheltuit peste 22 de miliarde de dolari în publicitate în reviste în 2008, marcajele sunt mari, iar concurența este acerbă. Fiecare furnizor care concurează pentru vânzarea respectivă, și pe bună dreptate, ceea ce face o piață liberă atât de atrăgătoare și de mare succes.
Identificarea produselor cosmetice de valoare și a ofertelor începe prin recunoașterea faptului că, deși un articol care în mod normal intră într-un pachet sau o cutie elaborată poate fi găsit mai ieftin ca produs „fără cutie”. Produsul este exact același, cu excepția cutiei care a fost deteriorată în depozit sau în timpul transportului, este același produs și aceeași calitate. Dacă ne uităm la diferența de preț dintre un produs „în cutie” și un „fără cutie”, puteți realiza o economisire de 25-35% în plus față de prețul de vânzare cu amănuntul.
Următoarea opțiune pentru produse cosmetice sau parfumuri care este disponibilă gratuit este opțiunea „Tester” a aromelor. Aceste testere pot economisi achiziția de la 45 la 60% la prețul de vânzare cu amănuntul al parfumului. Și încă o dată, acestea sunt produse originale în conformitate cu procesele de calitate ale producătorilor.
După cum s-a afirmat, comercianții de retail online concurează unul față de celălalt destul de aprig în ceea ce privește produsul și prețul, dincolo de aceste prețuri reduse, valoarea consumatorului de produse cosmetice are opțiunea de a cumpăra un stoc de cutie sau un tester, care este disponibil la o fracțiune din cost. Chiar dacă nu doriți să achiziționați aceste articole menționate, cumpărând pe net, sunteți obligat să găsiți produse cosmetice de valoare la prețuri de chilipir.