Stii care sunt alimentele… nepoluate?

Atunci cand ai o alimentatie sanatoasa, echilibrata, pe baza de fructe si legume, nu inseamna neaparat ca ai si cel mai pur stil de viata sau ca unele alimente nu iti rezerva unele surprize neplacute.

Iar daca bugetul nu iti permite o alimentatie exclusiv bio, trebuie sa stii ca exista unele alimente care nu sunt atat de contaminate sau chiar deloc. Care sunt deci alimentele nepoluate de privilegiat?

Ceapa. Se stie foarte bine ca ceapa are o multime de beneficii minunate asupra sanatatii. Este antioxidanta, antiseptica, te ajuta sa combati hipertensiunea, bolile de inima, dar si gripa sau raceala. In plus, te ajuta sa slabesti si este cea mai indicata pentru femeile insarcinate.

Pe scurt, este o comoara plina de beneficii care nu este atat de contaminata precum alte alimente.

Conopida. Foarte bogata in vitamine, minerale si antioxidanti, conopida este una din cele mai sanatoase legume fara urme de poluare sau contaminare.

Sparanghelul. Sparanghelul este o leguma foarte bogata in vitamine care te ajuta sa lupti contra bolilor cardiovasculare. Este si o sursa excelenta de folati, esentiali pentru organism.

Mango. Mango este un fruct delicios, esential pentru sanatatea organismului. Este foarte bogat in carotenoizi si in vitamina C, dar si cel mai bogat in polifenoli, compusi cu o putere antioxidanta foarte benefica.

Kiwi. Un singur kiwi contine o cantitate impresionanta de fibre. Dar contine si antioxidanti care te ajuta sa previi bolile cardiovasculare si sa te tii departe de cancer.

Bananele. Consumand banane foarte des vei reusi sa reduci riscurile de a suferi de cancer de colon si de cancer renal. Sunt foarte bune si pentru tranzit si pentru a trata problemele legate de aciditatea gastrica.

Dar bananele sunt foarte bogate si in fier, magneziu sau potasiu, fiind un fruct foarte apreciat de sportivi, datorita energiei cu care vine.

Broccoli. Este o leguma campioana datorita multiplelor sale beneficii pentru sanatate. Te ajuta sa lupti contra cancerului si a problemelor legate de tranzit. In plus, este chiar mai bogat in vitamina C decat portocala.

Avocado. Un fruct mai in voga ca niciodata in 2017, avocado contine doar grasimi bune de care trebuie sa profiti neaparat.